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Spiele Rat & Tat bei Problemen mit Spielen

Microsoft KARRIERECAMPUS

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Alt 28.10.2002, 13:27   #21
flocky
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Zitat:
Original geschrieben von Kebab
jo treiber install wär net schlecht
hast an detonator drin?
ATi mobility U1
nix deto !
aber auch kein catalyst...
ich nehm die von compaq, die sind am besten, damit ich den grakachiptreiber aba mal installiern kann muss ich zerst den AGP-bus-treiber installiern, da gibts zwei davon für notebooks, den für U1 und den für mobility U1 und hab beide probiert und kein unterschied

wenn ich jedenfalls an built by ATi treiber nehme, dann kann ich CS auch vergessen
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Alt 28.10.2002, 13:39   #22
-=[n0t mY daY]=-
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*hm* schwierisch...
____________________________________
Laß’ es zu, daß die Zeit sich um Dich kümmert
Hör mir zu, und mach es nicht noch schlimmer
Denn es gibt ’nen neuen Morgen
’nen neuen Tag, ein neues Jahr
Der Schmerz hat Dich belogen
Nichts ist für immer da...
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Alt 28.10.2002, 13:49   #23
flocky
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jetz bin ich auf was draufkommen...
wenn ich auf 800x600x32 high details spiele, dann ruckelts nur ein bissal mehr als bei 800x600x16 mit very low details und allen extrawüaschtln off !!!
ich weiß echt nimma, was ich machen soll !!!
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Alt 30.10.2002, 15:40   #24
Andre@s
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Übrigens gibt´s hier für UT2003 den ersten Batch:

http://gamesweb.com/pc/downloads/pat...?item_id=28622

Jetzt wird es allerdings nicht mehr funktionieren, daß die Demo-Exe verwendet wird, oder hats schon jemand ausprobiert (ich machs erst am Abend, wenn ich zu Hause bin)?
____________________________________
lg. Wolfgang

Irren ist menschlich - um die Lage wirklich ekelhaft zu machen, benötigt man schon einen Computer...
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Alt 01.11.2002, 22:31   #25
LordTolkien
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Spiele mit 800*600 und 32bit Farbtiefe
Würde lieber mit 16bit spielen bei einer Geforce2mx
Wenn ich jedoch in s Einstellungsmenü geh und 16bit wähle dann änmdert er es und fragt ob ich die einstellung beibehalten will(od. so ähnlich), ich bestätige mit Ja.
Ut2003 stellt sofort wieder 32bit um!!!!
Weiß jemand wie man das beheben kann????
Muss auch immer die 1.Cd reinlegen ist sehr lestig habe aber die Demo
net und mit einer 56k Verbindung runterladen ist auch öde.
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Alt 01.11.2002, 22:38   #26
LordTolkien
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Köönte man die Farbtiefe vieleicht in der Datei ut2003.ini verändern.
Kenn mi mit den begriffen net so aus ob nachgschaut.Habe einmal weit oben 32 gelesen aber was das ist ka ahnung und wenn mich nicht aukenn dann verändere ich nichts
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Alt 02.11.2002, 01:31   #27
Root
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Bitte, hier ist die .exe ! Ich hoffe, das gilt jetzt als nette Unterstützung unter UT-Käufern, da es ja kein wirklicher Crack ist und ohnehin offiziell herunterladbar in der Demo.
Ansonsten: @Senator löschen, bitte.
____________________________________

Signatur? Nervt ja nur!
Avatar? Wunderbar!
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Alt 03.11.2002, 12:18   #28
LordTolkien
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Danke funzt mit da demo.exe super ka Cd mehr ob kann unterschied gemerkt.muss aber irgendwo an Hacken haben.Oder es ist als Abschreckung gedacht.
DANKE DANKE DANKE
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Alt 04.11.2002, 11:07   #29
James
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kaum zu kaufen und schon der 1. patch da aber dafür wird meine g450 nimma so überlastet (mich wunderts immer noch das ich mit der ut2003 spielen kann)

hier noch was so geändert wurde und mit der beta.exe würde ich ned spielen...

Gameplay:

- suicides count against team score in TDM
- fixed attenuation flak chunk damage over distance
- reduced minigun spin up time slightly
- made shock beam effect thicker
- always keep dynamic light for shock projectile, even in low detail mode
- translocation destination adjustment bug fix
- "kdraw collision" disabled in MP
- player dies before ball gets through hoop should still get credit for
throw
- fixed redeemer point blank shots
- double tap time invariant to gamespeed
- get rid of 03_2 use (duplicate of "three" sound)
- fixed problems with overtime not ending on first score in some situations
- fixed transloc camera sometimes taking two taps
- fixed 4 rocket bug
- fixed instagib really is instaGIB
- fixed 10 seconds before can speak again
- fixed killz in CTF-December, CTF-Face3, CTF-Citadel, and BR-IceFields
- clamped max view bob
- fixed tokara forest switching to CTF
- fix for balllauncher switchaway bug
- fixed problem with teammates grabbing the flag right when you score
- fixed No Adrenaline mutator not allowing other mutators to work
- fixed getting correct bots on configured bot games with no bots on one
team
- fixed falling damage bug
- straightened lightning bolt (purely visual change to make it easier to see
where you're shooting)
- fixed shieldgun impact charging effect fps slowdown
- Fix bug where ragdolls didn't turn skeletal when they fall into lava
volume.
- If there is no momentum on death, add a small random one. Reduces
ragdolls just falling to their knees.
- added mouse acceleration for improved fine aiming control. Can be turned
on by adding the following line to the [Engine.PlayerInput] section in
user.ini:
MouseAccelThreshold=+100.0
- added "now viewing" message when spectating
- Fixed: At end of match it says "You've lost the match" while spectating
- assault grenade faster minimum muzzle velocity
- fixed water footstep sounds sometimes not playing when touching
fluidsurfaceinfo
- no behindview cheat in net games
- Simplified using custom ragdolls. 'Ragdoll=xxxx' in the .upl file now
overrides the species ragdoll asset for the character. This approach is
compatible with the cheat protection.
- Fix screwed-up vehicle camera.
- increased skeletal mesh pool vertex buffer lifetime from 500 to
1000 frames
- rocket smoke trail whiter
- rocket launcher max ammo now 30
- improved instagib beams
- no shooting through people in classic instagib (just like it was in UT),
you can still shoot through them in zoom instagib
- fixed replicating blood spurts when hit
- improved sound positioning/attenuation
- fixed suicide spamming lagging servers
- fixed AI slowdown when can't reach player's location

HUD/Menus:

- typed messages stay up on HUD longer
- don't limit chat when game is paused
- fixed joystick support in menus
- added joystick hat support
- made sure "showlog" leaves fullscreen first
- new HUD options in menus:
Number of console messages shown
Console message font size
Ability to turn on and off various pieces of the HUD
Ability to scale the HUD
- Cut and Paste in Console and server browser/edit boxes.
- Change IForce to TouchSense Mouse Settings
- Added Min/Max players to Map Selection
- Added Author Name to Map Selection for Non-Epic maps
- Add Description field for Mod Authors and hooked it to the scrolly
- Added Announcer volume control to menus
- 'Speech' binder menu in Settings.
- Mouse wheel support on speech menu. On by default, but the ut2003.ini
option bSpeechMenuUseMouseWheel turns it off.
- Letter key support in Speech Menu. The ut2003.ini option
bSpeechMenuUseLetters turns this on, and you can specify what keys it
uses in the .ini file as well.
- Fix [ALL] being at the bottom of the speech menu player list.
- added joystick hat support
- made sure "showlog" leaves fullscreen first
- fix for particle "priming"
- enabled "preferences" and made it leave fullscreen
- added support for Asian language keyboard input via IME
- fix for particle "priming"
- enabled "preferences" and made it leave fullscreen
- added support for Asian language keyboard input via IME
- added "TOGGLEREFRAST"
- 'Add IP' and 'Add Buddy' dialog's focus the edit box by default.
- can change crosshair color
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Alt 04.11.2002, 11:08   #30
James
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AI:

- bots supporting player will grab nearby pickups
- fixed bots rotating to acquire targets too fast
- added ReactionTime parameter for bots
- fixed bots stuck in corners wanting to go to paths above
- bots go after adrenaline more

Editor:

- fixed editor crash when rebuild paths with new pickupbase
- UnrealEd works on Win98

Networking:

- added option to cap framerate in netplay (on by default). This improves
client smoothness by keeping client physics updates more in sync with
server. Its controlled
in your UT2003.ini file in the [Engine.LevelInfo] section by bCapFramerate.
- improved ping measurement shown in scoreboard
- F6 bound to "stat net" again
- improved client movement on jumppads
- Buddy list wildcards
- Master server cheat protection MD5 support
- Removed server connect() 10054 warning
- servers no longer don't reconnect to master server on authentication
failure
- Show server ip in server browser
- Remove ICMP logspam by default
- IRC client under 'Chat' tab in Server Browser.
- Added 'Server Browser' button in-game so you can view servers/chat
without leaving game.
- Remove spurious qhull-related warnings at the console eg. when running
a server.
- Removed a lot of server log spam
- added AdminSay function which works from log window
- overtime ends if no one left on server
- stats compatible with minplayers > 0 (stats start when number of bots
drops to 0)
- fixed bug allowing bots to be added by admins in stats enabled games
- dedicated servers don't need to load skins/meshes/voices
- server CPU improvements (don't find actor channel reference twice)
- fixed server memory leak

Compatibility:

- fixed CD check problems on some machines

D3D

- fix for SiS 315 and other TnL cards only exposing one vertex stream
- better debug output for certain fatal failures
- better handling of running out of memory in default pool
- possible fix for UD3DRenderDevice::Unlock crash
- fix for "CreateVertexBuffer failed (D3DERR_INVALIDCALL)" crash
- made code respect D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR caps bit
- fixed case that led to an invalid stage setup in certain scenarios
- more Voodoo 3/5 & G400 workarounds (never sending more than 2
texcoords)
- better error message for UnSetRes
- changed error message for crash inside D3D8:rawIndexedPrimitive
- now tries system memory pool if allocation in default pool fails even
after evicting all managed resources
- made FAuxRenderTarget destructor flush rendering resources
- added AvoidHitches" option to the D3D renderer which might
be useful for people with 64 MByte cards that play on high detail settings.
It significantly reduces the occurrence of substantial hitches, but slightly
reduces average framerate.

OpenGL

- replaced 8x8 dummy texture with 1x1 texture
- increased VARSize from 20 to 32
- added code to correctly fill in GMachineVideo
- implemented DesiredRefreshRate
- implemented ReduceMouseLag
- friendly error message when trying to run the Editor
- implemented missing case where neither NV_texture_env_combine4 nor
ATI_texture_env_combine3 are exposed
- changed VAR code to try smaller VAR ranges before giving up
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