![]() |
![]() |
|
|
|||||||
| Spiele Rat & Tat bei Problemen mit Spielen |
![]() |
|
|
Themen-Optionen | Ansicht |
|
|
#1 |
|
Inventar
![]() |
hilfe!!!! ich kann mein diablo2 unter win xp nicht mehr starten(hatte zuerst win 98 rdauf da gings)
es kommt der fehler: DIABLO 2 SERVER EXEPTION UNHANDLED EXEPTION ACCESS_VIOLATION (c0000005) ich weiß nicht ob ich da einen patch etc. brauch?? ![]()
|
|
|
#2 |
|
Super-Moderator
![]() Registriert seit: 29.08.1999
|
Reader Report: Bug ever since I downloaded patch 1.05, about 25% of the time when I click on the Create button in Battle.net, my computer freezes. When I press Ctrl-Atl-Delete, it minimizes D2, and there a box appears titled: Diablo 2 Exception. It reads: Unhandled Exception - Access_Violation (c0000005). If I click Okay on the box, it closes D2. I can get it to happen easily if I click the Create button, than minimize D2 and wait about a minute or two, than maximize it again. I've gotten it to repeat it about 4 or 5 times now. I'm not totally sure but it appears to happen more if I create a game, exit, than try to create another one.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Newbie
![]() Registriert seit: 04.02.2003
|
probiers mim kompatibilitätsassistent
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gast
|
Zitat:
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hero
![]() |
Zitat:
![]() http://www.wcm.at/vb2/showthread.php?s=&threadid=82688 http://www.wcm.at/vb2/showthread.php...4&pagenumber=2 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aussteiger
![]() |
@Chrisi99
der aktuellste patch ist 1.09 ... installier den mal ... vielleicht hilfts ja ...
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
Mit Version 1.09 sollte es funktionieren
habe erst vor kurzem von 98ME auf XP gewechselt und es funktioniert einwandfrei m.f.g slaal |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
![]() |
d2x+winxp funzt einwandfrei.
graka-treiber checken!
|