![]() |
![]() |
|
|
|||||||
| Designer Forum Treffpunkt für Gedankenaustausch von Simmern, die selbst |
|
|
Themen-Optionen | Ansicht |
|
|
#10 |
|
Hero
![]() Registriert seit: 28.03.2002
Beiträge: 918
|
Hier mal die entscheidende Stelle aus dem aircraft SDK zu Effects:
-------- schnipp ------- [effects] section The effects section of the aircraft.cfg file pertains to the visual effects that result from various systems or reactions of the aircraft. An effect file associated with a keyword in this section will be used when the corresponding action is triggered. In lieu of an entry here, a default effect file will be used. Each effect line is in the form: effect = Effect name, [One Shot] where “Effect name” is any effect in the effects folder, and “One Shot” determines if the effect will end after one iteration or not. Set this equal to one for a single iteration, and zero or blank (default) for the effect to continue as long as the respective action is active. The table below outlines the aircraft effects currently supported (note: not all effects are supported on all aircraft). Example: touchdown=fx_tchdwn, 1 ------------ schnapp ------------ Für den Effekt welcher nur EINMAL ablaufen soll ist ein Zähler - hier nach dem Komma eine 1 zu setzten. Damit sollte das funktionieren, egal ob der Schalter anbleibt oder nicht. Gruß, Wolfram
____________________________________
Old dog, learning new tricks! |
|
|
|
| Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1) | |
|
|