![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Hardware-Beratung & Erfahrungen Rat & Tat bei Fragen wie "Was soll ich kaufen?", "Was ist besser...?", "Wer hat Erfahrungen mit...?", "Wieviel RAM, Festplattenspeicher, MHz,...?" sowie Garantie-, Reparatur- und Service-Probleme. |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
![]() |
#1 |
Veteran
![]() Registriert seit: 23.05.2000
|
![]() preislage rund 2000.- , welche ist empfehlenswert ?
Sollte eine relativ "flüssige" einspielung bei ver- nünftiger qualität liefern, dia - show ist zu wenig. Danke ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Master
![]() Registriert seit: 10.01.2001
|
![]() 2000.- für eine Webcam ?!?
Da kann man sich schon die CREATIVE WebCam Go Plus kaufen (siehe: http://www.geizhals.at/?cat=cam&a=3438), die kann man auch mitnehmen und Schnappschüsse unterwegs machen. Sonst sind die von Philips gut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Elite
![]() Registriert seit: 23.03.2000
|
![]() Zitat:
Rating: 1 / 10 compatability is the worst nightware you will ever experienced Rating: none Horrid image quality, terrible software & drivers. Rating: 1 / 10 Major driver problems Avoid this product Rating: 1 / 10 A pure, unadulterated rip-off! The software is unbearably buggy, and the technical support is worse than insulting. Caveat Emptor. Rating: 1 / 10 What a steaming pile of dung!!! Rating: 1 / 10 This webcam is so crap i dont know why they made it Rating: 1 / 10 Piece of junk. Rating: 1 / 10 I went flying and dropped my webcam 3 out the window from 5000 feet Rating: 2 / 10 I bought the web cam yesterday and spent 6 hours trying to get it to work Rating: 1 / 10 Ive smashed my webcam! Yes - i stomped on it 3 times! The USB adaptor split into pieces...ahhh im so satisfied. Rating: 1 / 10 This camera is a direct con as far as the advertisement reads it is the WORST quality i have ever seen Rating: 1 / 10 The Webcam 3 is a nightmare |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Inventar
![]() Registriert seit: 04.09.2000
|
![]() ich würd dir eine von Phillips empfehlen. http://www.geizhals.at/?cat=cam&a=4517
![]() |
#5 |
Gast
|
![]() wenn es eine webcam sein muss, dann nimm eine philips
|
![]() |
![]() |
#6 |
Hero
![]() Registriert seit: 20.10.2000
|
![]() würde dir boeder empfehlen ist derzeit die beste.
![]() |