![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Home Cockpit - Das Forum für die "Bastler" Cockpitbauer tauschen Pläne, Erfahrungen, Meinungen über den Bau von Homecockpits aus... |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
![]() |
#1 |
Elite
![]() Registriert seit: 26.06.2002
|
![]() Hallo Leute!
Bin jetzt am Overhead angekommen! Jetzt will ich noch die Schalter für die "light´s" ansteuern! Hat jemand die entsprechenden Offsets? Ich finde die nicht! Gruss Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
![]() Registriert seit: 05.08.2005
|
![]() Nutzt du den PmSystems ??
wenn ja ist es doch ganz leicht die Offsezs zu sehen. z.b. landing lights 0x5642 BIT2 + BIT3 Grüße Stefan
![]() |
#3 |
Elite
|
![]() Nein nutze AST!
Gruss Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
![]() Registriert seit: 17.07.2004
|
![]() Hi Peter,
You can use just the standard offsets as mention in the docs of FSUIPC there you can find the different lights. I think they even in the FSrouter software under lights maybe.. Not all the lights can be trigger at the moment of the overhead but you can use the NAV, TAXI, TAIL, ECT.. @Stefan.. i think you mention with that offset you did put here the lights of the gearlever.. AST have no switches yet for the overhead lightpanel... only the fasten seatbelts and no smoking.... gr. Frans M
![]() |
#5 |
Elite
|
![]() @frans
Thanks for you help! I found it, but it doesn´t work! Everytime i activate the switch the lights doesn´t light. I will ask peter dowson for help! @all Wer hat denn schon mit FSBUS die lights programmiert! Klappt nicht so ganz bei mir! Danke! regards peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
![]() Registriert seit: 17.07.2004
|
![]() Strange, i can remember i had several working in my past setup..
What codes you use? gr. Frans M
![]() |