![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Simulationen Alles zum Thema Simulation |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
![]() |
#1 |
Newbie
![]() Registriert seit: 23.01.2005
|
![]() Hello to all,
We are happy to inform you that we began, some times ago, a new environment for Flight simulator whose purpose is to value the technologies, through an association. The project names SYNAPSE, it contains numerous trump cards which will not miss to interest you: - An innovative, varied and evolutionary environment - An interactive scenario with numerous persons - Vehicles technologically advanced - Of other numerous surprising and fascinating things Consider this joined the "préview" (and the forum). You will find information and photos there Forum SYNAPSE : http://www.fs-synapse.com/ A small word to receive a version beta : sylvain@fs-synapse.com ![]() Your printings and suggestions, do not hesitate, we thank you. Thank you |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Inventar
![]() Registriert seit: 30.01.2003
|
![]() ![]() ist das werbung??
![]() |
#3 |
Senior Member
![]() Registriert seit: 21.11.2003
|
![]() Warum immer gleich so negativ?
Das ist ein FREEWARE Projekt (von wegen Werbung.....). Das wird ein Add-On für den FS9, das wohl in der Zukunft mit futuristischen Gebäuden und futuristischen (Luft-)fahrzeugen spielt. Also ich freu mich drauf! Gruß, Frank |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Inventar
![]() Registriert seit: 05.05.2002
|
![]() Mh,
Es hört sich nicht schlecht an. auf jeden Fall werde ich das Projekt weiterverfolgen. ![]()
![]() |
#5 |
Inventar
|
![]() Warum auch nicht? Wenn's Spass macht...
Ich hätte mich da eher an die Vergangenheit gehalten. Zum Beispiel die 30er Jahre. Dann hätte man auch auf vorhandenes zurück greifen können. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Inventar
![]() Registriert seit: 30.01.2003
|
![]() Zitat:
![]() Zitat:
![]() ![]() ![]() tschuldigung
![]() |
![]() |