![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Home Cockpit - Das Forum für die "Bastler" Cockpitbauer tauschen Pläne, Erfahrungen, Meinungen über den Bau von Homecockpits aus... |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
![]() |
#1 |
Newbie
![]() |
![]() I do know two shops in Germany who do sell electronics by post, Conrad and Reichelt. I am currently looking for rotary encoders, I do know that Conrad has in there catalogus. Only my experience is that Reichelt is a lot cheeper then Conrad is. Problem is that I can find them on there website. Do anybody knows or Reichelt sell them also and which ordercode it has. Easier to find for me then.
Like to find a store who has cheeper Rotary Encoders instead of Conrad. Thanks ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Jr. Member
![]() Registriert seit: 25.03.2003
|
![]() Hi Pepper,
unfortunately the rotarys are not available from Reichelt. I've looked in the catalog from kessler, but there's the same: No rotarys. ![]() IMHO there is no other way than to order them from Conrad. regards Torsten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hero
![]() Registriert seit: 10.12.2000
|
![]() Hi,
Take a look here, for Rotarys. Is this what you search ? http://www.cockpitsonic.de Got to the shop. Regards Uli
![]() |
#4 |
Newbie
![]() Registriert seit: 08.04.2003
|
![]() Hi Pepper,
Pollin bietet preisgunstige Rotaries. Surf nach [url=http://www.pollin.de]und gebe in das Suchfenster 'encoder' ein. Oder suche unter 'passiev'- 'potentiometer'. Sie finden 2 alps rotaries. Viel Erfolg! Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hero
![]() Registriert seit: 10.12.2000
|
![]() Hi,
Achtung die Incrementgeber sind...NOCH... nicht für FSBUS ! Ausser ich hab was verpasst in der Richtung ! ULI
![]() |