Habe folgendes unter
http://unreal.epicgames.com/News.htm
gefunden:
This is a zip with beta versions of both a new D3D and OpenGL renderer. The new D3D renderer uses DirectX8 which should result in improved performance due to improved texture management. It also now supports the DXT1 compressed textures from the 2nd UT CD. The OpenGL renderer is now up- to date with the D3D renderer and needs some settings added to the OpenGLDrv setting of your UnrealTournament.ini file.
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
RefreshRate=60
UseTrilinear=False
UseS3TC=True
UseTNT=False
LODBias=0
UseMultiTexture=True
UsePalette=True
UseAlphaPalette=False
For bugs please email
utbugs436@epicgames.com
Hat sich da schon wer drüber getraut. Funktionierts?
Vor allem: Wie kann ich die DXT1 compressed textures von der 2tenb UT CD installieren?
Die Zip-Datei selber ist nur 70kb gross.
[Dieser Beitrag wurde von miguel am 15. Februar 2001 editiert.]