Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 26.07.2006, 20:51   #10
WolframB
Hero
 
Registriert seit: 28.03.2002
Beiträge: 918


Standard

Hier mal die entscheidende Stelle aus dem aircraft SDK zu Effects:

-------- schnipp -------
[effects] section
The effects section of the aircraft.cfg file pertains to the visual effects that result from various systems or reactions of the aircraft.

An effect file associated with a keyword in this section will be used when the corresponding action is triggered. In lieu of an entry here, a default effect file will be used.

Each effect line is in the form:

effect = Effect name, [One Shot]

where “Effect name” is any effect in the effects folder, and “One Shot” determines if the effect will end after one iteration or not.

Set this equal to one for a single iteration, and zero or blank (default) for the effect to continue as long as the respective action is active. The table below outlines the aircraft effects currently supported (note: not all effects are supported on all aircraft).

Example: touchdown=fx_tchdwn, 1
------------ schnapp ------------

Für den Effekt welcher nur EINMAL ablaufen soll ist ein Zähler - hier nach dem Komma eine 1 zu setzten. Damit sollte das funktionieren, egal ob der Schalter anbleibt oder nicht.

Gruß,
Wolfram
____________________________________
Old dog, learning new tricks!
WolframB ist offline   Mit Zitat antworten