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Alt 09.01.2006, 16:39   #67
Holly
Inventar
 
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Hier der bisherige Stand der Erneuerungen bzw. Verbesserungen, die durch SP2 zu erwarten sind. Schön dass die Flaps jetzt auch einen "Klicksound" verpasst bekommen.

Echt toll wie engagiert das FT-Team an der Weiterentwicklung diese Fliegers arbeitet. Ich finde ihn bereits seit SP1 hervorragen und verfolge mit großem Interesse alle Weiterentwicklungen.

1. fixed looping APU shutdown sound in dark and cold mode
2. fixed trimwheel's rotation in the VC
3. fixed transition from level flight to LVL CHG/VNAV climb
4. fixed spoilers will retract when thrust is advanced
5. fixed FMC now accepts target speed pairs like 300/.72
6. changed trim and takeoff warning sounds
7. fixed slamming ground spoiler
8. fixed speed restriction handling on descent (RTE LEGS page)
9. fixed Now Q button shut offs custom sounds fully
10. fixed cargo door opens inward
11. fixed fuel low pressure lights
12. fixed ram doors lights
13. fixed standby altitude and horizon
14. fixed plane snaking when pressing EXEC after inflight plan modifications

Added:
1. Lights on overhead corresponding to opened doors
2. Flap handle movement sound
3. Warning when cabin altitude goes above 10000 ft
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Gruß Holger
Unterwegs auf
Boeing 737/757/767/MD82
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