Zitat:
Original geschrieben von tetan
1.Je nach dem welche strecke ich fliege werde ich in BIKF zwischenlanden, aber auf jedenfall werde ich doch NATs benutzen müssen.
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Wer sagt dass du NATs fliegen MUSST?? Ich zitiere mal einfach
Flight conducted wholly or partly outside the organized tracks shall be planned along great circle tracks joinning successive siginificant points. Flights operating in east-west direction south of 70°N shall normally be definied by significant points formed by the intercection of half or whole degrees of latitude (53,5N f.e.) with meridians spaced at intervals of 10° from the Greenwich meridian to longitude 70°W.
Flights north of 70°N shall use a spacing of 20° latitude between the Greenwich meridian and 60°W.
In your flightplan add letter "X" ans "W" into the equipment field. It shows you are RVSM and MNPS approved.
NOTE: If you are flying during day-time on a night-time NAT TRACK, you can NOT enter “TRACK…” into your flightplan! (Same for flying during night-time on day-tim track) You have to enter every waypoint!! Example:"
YQX 50/50 52/40 53/30 53/20 53/15 BURAK"
Hoffe ich konnte helfen
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Al: \"Wir machen uns ein gemeinsames Weihnachtsgeschenk, Peg! Ich kauf mir eine Knarre und Du bekommst die Kugel!!!\"