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Alt 18.12.2000, 11:26   #6
Dancer
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Lächeln

"Übrigens, Dancer: Ich weis nicht, wie Du darauf kommst, dass es sich um einen Algorithmus handelt"

Mach mal meine wöchentliche Pendelstrecke DUS->DRS (LH 1178). Da kriegst Du das kalte Grausen. Oder meine Lieblings-Fokker50-Strecke München->Turin.
Und außerdem hat es einer der Autoren im Flight1 Forum geschrieben.

Der Test in der aktuellen FXP ist übrigens gut Und die Integration ist natürlich auch schön gemacht.

Was ich noch nicht ausprobiert habe, ist das "Fly". Wenn ich das richtig verstanden habe, kann ich mit dem integrierten SnapIT Tool in jede Maschine im Flugplan "Springen", also, z.B. wenn gerade eine im Anflug ist. Naja, bald fängt ja der Urlaub an...

Dancer out.
PS: Die Meldung im Flight1 Forum: http://www.flight1.com/cgi-bin/forum1.cgi?message=611

"Bill,

Let me explain a little about the routings. When we generated the flight plans, the criteria was to pick the shortest high altitude route between the two airports.

As such, the closest available waypoint on a high alt route was selected for the first and last waypoints, and then a very complex algorithm was used to find the plan between the airports/points.

In the case on London, OCK is the closest point on a high alt route to LHR. This is why it was chosen. I am thinking about a method for deletion of waypoints from the flight plan right now, and it seems like this would solve your issue? Let me know with a direct mail at tmain@flight1.com

We will also be adding the user requested feature of changing the cruise altitude of the flight. I do hope you noticed that we tried to verify our NATS track routing to be compatible with the SATCO requirements

Let me know about the delete button.

Thank you very much for the kind remarks about the son.

Tom Main
Product Development Manager
Flight One Software "
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