![]() |
Pmdg Su2???
Hallo Leute!
Wann kommt den endlich das SU2??? Auf der Homepage steht "check back within the next week." Das ist vom 3 Dez.! Weiß einer was genaueres? MFG GERT! |
ja :D
HansJürgen |
Ich glaube die haben irgendwann dann gesagt....
... nicht for Januar.
|
Also HansJürgen was weißt du???
|
Das SU2 ist in der finalen Testphase, genau genommen ist es kein Update mehr, sondern wird eine Neuinstallation erfordern. Sobald es released ist, wirst Du eine Email mit dem entsprechenden Downloadlink erhalten.
Andre |
Hallo Andre!
Du scheinst dich bei der PMDG gut auszukennen, und deshalb eine Frage: Was hat es mit der Texturgröße des Außenmodell´s auf sich? Bei mir dauert der Aufbau immer eine Ewigkeit beim Sichtwechsel, und ich habe gelesen, daß das mit der Größe der Texturen in Zusammenhang steht! Wir das auch gepatched? Danke für deine Antwort! MFG GERT! |
Je detailierter ein Flieger umso mehr Texturen müssen geladen werden, und bei der PMDG sind dies nicht gerade wenige. Ich kann mir nicht vorstellen, daß das SU2 wirklich eine bahnbrechende Veränderung diesbezüglich bewirken wird. Außerdem sind die Repaints von Haus aus recht groß.
Gruß Andre hier noch eine kleine Featureliste aus dem Avsim Forum für das visuelle Modell: UPDATES MADE TO VISUAL MODELS ================================================== ================ 1) VC: Reduced Texture overhead by additional 12 MB 2) VC: Moved eye point of VC upward for better realism and better visibility 3) VC: Changed texture of center post 4) VC: Moved Center post forward 5) VC: Reduced depth of compass housing 6) VC: Added small amount of detail to windshield wipers and repositioned 7) VC: Removed the 737-400 default style clocks from under the chronometers 8) VC: Added Nose wheel steering dummy switch under port chronometer 9) VC: Added Placards below each chronometer with a user-definable N Number 10) VC: MCP knobs now appear to turn when clicked (FS9) 11) VC: Replaced EFIS displays so corners are no longer cut off 12) VC: Throttle lever no longer bounces around in flight 13) VC: Throttle levers now travel their full range 14) VC: Reverser levers repositioned and animated. 15) VC: Added markings to throttle handles 16) VC: Changed markings on reverser handles 17) VC: Removed geometry of Knobs from Standby Artificial Horizon for better access to clickable gauge (FS9) 18) VC: Removed geometry of Baro Knob from Standby Altimeter to give access to clickable gauge (FS9) 19) VC: Removal of stray polygon on top of left glare shield 20) VC: Panel flood lighting now more closely matches the color of the flood lighting of the 2D panel. 21) Virtual Cabin: Closed gash in starboard bulkhead 22) Virtual Cabin: Repaired Ailerons so they now move in cabin's wing view 23) External Model/2D panel/VC/Virtual Cabin: Landing lights and Taxi lights dimmed 24) External Model: Right engine rotation reversed. Engines are no longer incorrectly counter-rotating 25) External Model: Belly landing light housing now deploys properly in FS9 26) 2D Cockpit: Front corner and side views now show landing light illumination through windows 27) VC: Flap handle moves more quickly and more accurately 28) External Model: Repaired texture mapping on 600 fuselage to remove seam mid fuselage. 29) VC: MCP buttons are now clickable (FS9) 30) VC: right side of MCP now matches left side 31) VC: Added clickable (FS9) N1 Selector Knob 32) VC: Added clickable (FS9) Speed Ref knob 33) VC: Added clickable (FS9) Autobrake knob 34) VC: Added clickable (FS9) COM 1 and COM2 35) VC: Added clickable (FS9) NAV 1 and NAV2 36) VC: Added clickable (FS9) ADF 37) VC: Added clickable (FS9) Transponder 38) VC: Added clickable (FS9) Test panel 39) VC: Added clickable (FS9) TOGA buttons to throttle handles 40) VC: Added Flaps Transit Indicator Light 41) VC: Added Flaps Extend Indicator Light 42) VC: Added Flaps Relief Indicator Light 43) VC: CDU/FMC Left and Right now fully clickable (FS9) 44) VC: Fixed cropping of EFIS texture map 45) VC: Fixed issue with transparency around some VC gauges 46) VC: Fixed distorted texture mapping on MCP 47) External Model: Landing light textures now illuminate when landing lights are turned on. 48) External Model: Flap animation tweaked 49) External Model: Added markings decal above windscreen to facilitate repaints 50) Added Non Cabin Wingviews to 2D panel model (when in VC mode). 51) Added ability to see wing from 2D cockpit 52) VC: Enhanced overall appearance of nightlighting inside VC |
|
na das ist ja wie der Countdown zu Silvester, alle 10 Minuten wird
die Zeit angesagt und am Ende bricht der Server zusammen ;-) |
Ja, ist schon erstaunlich - wenn man bedenkt, daß es offizielle Politik von PMDG ist, keine Termine mehr zu nennen und dann im wöchentlichen Turnus die Erwartungen der mittlerweile fast vor Ungeduld platzenden Fangemeinde angeheizt werden. Gemein, richtig gemein :p :p :p !
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 01:05 Uhr. |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2009 FSL Verlag