![]() |
...Klagenfurt des is gar weit...
..und bis ma durt san is zuagschneeeit... :D ------------------ MfG Gandalf Wo ich bin herrscht Chaos leider kann ich nicht überall sein |
...und des war gar net gscheid...
|
.... ja diese Thread der is a freid.. :D
...er nimmt ka end ned.... ------------------ MfG Gandalf Wo ich bin herrscht Chaos leider kann ich nicht überall sein |
...des find i goa ned bled ...
Wos do so ois herinnen steht.. :D |
...Des rult, dass ärger nemma geht...
...wenn der Zähler bald auf 300 steht.. ...und wemma dann auf 1000 san.. ...fang ma glei an neian an... :D :D ------------------ The Umlüx Project - Wissen sie was das soll? Nein? Wir auch nicht. |
...300 das ziel - es fehln nimmer viel;
1000 zu schaffn - des pack' ma - mir affn... :D :D :D ------------------ ----------------------- mfg euer L.A. ----------------------- |
....265 kann ma schon begaffen...
..und auf 300 müss ma no 35 schaffen... ------------------ MfG Gandalf Wo ich bin herrscht Chaos leider kann ich nicht überall sein |
... na da tu ich mich gelich aufraffn
und noch an beitrag schaffen, des hoit mi zwoa auf vom büffeln, ... ------------------ "Wo ein Wille ist, ist auch ein oder..." |
...und braust di, dan tuast a ned müffeln...
------------------ ----------------------- mfg euer L.A. ----------------------- |
.... brauchst a net dei Nas rüffeln .....
... is scho gut so ..... .....drum dam ma weiter so...... ------------------ Join Cracking Austria RC-5 Team |
| Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:21 Uhr. |