![]() |
|
18.10.62
@exes: jo de kugel is hoid ned wert @ex: ja des wahr ok weil ma eben freunde geblieben sind........ |
17.10.62
mir hot nach 7 selbstmordversuchn der hubert zu denkn gebn: wenn nix mehr an sinn hot, warum soi donan ausgerechnet des si umbringa an sinn hom? ;) weiser kerl der :-) |
16.10.62
sich wegn ana frau umzumbringa is a ned grod des richtige denk i moi. wer is da hubert? |
15.10.62
hubert von goisern ;) na wegen ana frau sicha ned! :D oba slebn kennans am scho vermiesn de ludan... ;) mit 14 war i 2 wochn im 7tn himml mit ana wundaschenen "frau" damals... i depp hab schluß gmocht :D najo...vl kummt nu amoi ane an mei haustür und nimmt mi wia i bin...oba des glaub i eha weniga ;) werd eher nu vom österreichischem regime umbrocht :lol: |
14.10.62
oitt du Gsuff bleib bei deinm whiskey, der konn di ned entäuschen. :D na passt scho vl kumt maoi de richtige. irgendwonn amoi.... |
13.10.62
irgendwie hab i a bei am whisky a wärmeres gfühl in da bauchgegend :D brauch mehr schwarztee jetzt sonst werd i miad...kaffee rühr i lieba wieder a zeitl nimma an ;) |
12.10.62
a ka blede idee. i lad grad de datei bei rapidshare rauf weils zgroß is für mail :motz: schick ihr in link und dann hau i mi ind hapfn. griaß di und brav bleiben. ;) |
11.10.62
jo guats nächtle...oba ohne dem unwort hätts a greicht :p ;) |
10.10.62
wos des brav? :D |
9.10.62
:p ah schau an: der herr jetlag ist aus seinem buchwurmschlaf erwacht :D habidere! ließ mich da gestern abend einfach wegen so einem schundliebesroman sitzen tztz :D ;) somit hab ich sogar was sinnvolles mal getan und ein 24c3 video angeguckt und mir viele gedanken gemacht zum thema internet und news ;) hab mich recht gut entspannt so alleine im forum (auch im linux-forum.at) ;) |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:00 Uhr. |
|